ponedeljek, 3. marec 2008

DAN 1



Kot kaže se začenja!
Se je sicer začelo že dolgo tega, ampak zdajle - ja, prav zdajle - je pravi trenutek za javno otvoritev debate. Namreč, verjeli ali ne, prebivalci glavnega mesta male, zelene, še ne polnoletne, republike, so prepričani, da živijo v... GETU?!?

"Heh", sem si mislila, ko sem prvič slišala to izjavo. "Pa kaj še!" Po mnenju mnogih je Ljubljana verjetno najvarnejša prestolnica na svetu. Maaa... sem enako potem slišala tudi drugič... pa tretjič... in tako naprej. In sem naposled zaključila, da se nekaterim čisto zares in iskreno zdi
tako.

No, naj naštejem mestne četrti v Ljubljani, kjer imamo geta (naštevam glede na trditve tamkajšnjih prebivalcev):
Savsko naselje, Spodnja Šiška, Dravlje, Nove Jarše, Fužine in Štepanjsko naselje. Zagotovo bi se našel še kakšen - na primer Moste ali pa Trnovo. Najbrž jih na tem seznamu ni samo zato, ker se v našem potepanju za projekt Povej! Kako pa teb' dogaja? pač nismo odpravili tja...

In... za začetek se mi ob vsem tem porodi misel in vprašanje... Kaj pa sploh je - geto???

2 komentarja:

Anonimni pravi ...

Zaradi nove prometne ureditve na geto še najbolj spominja ožje mestno središče, saj gre za "zaprto območje", kjer je tudi za stanovalce (!) prepovedana vožnja z motornimi vozili, poleg tega pa so vstopne točke opremljene z varnostno kamero...

Anonimni pravi ...

te kamere!!!!Vse so za odstrel! Sicer pa sem tudi jaz izkusil veliko več nasilja v centru kot pa v kakem blokovskem naselju oz. ga sploh nisem pa tam živim!